Minuba

Håndværkerens bedste digitale værktøj til at have styr på forretningen

Om Minuba

Ordre- og sagsstyring til både mindre og større virksomheder.

Systemet tilbyder online sags- og ordrestyring, så du kan holde styr på processen – lige fra fra første kundekontakt til godkendelse af projektet og dermed sidste fakturering.

Fokus er at udvikle og effektivisere driften hos håndværkere og andre servicefag. Det er gjort ved at synkronisere alle dele af projektet, for dermed at skabe overblik over stader, aftaler, økonomi, tidsforbrug, underleverandører og deadlines.

Er det effektivt? Ja, for nu skal I ikke længere bruge tid på at kommunikere frem og tilbage fra kontoret eller over mobilen. Minuba kører online og kan integreres med mobiltelefoner. Projektinfo er tilgængeligt, mens du er på farten, og du kan nøjes med at lægge vigtig information ind én gang. systemet er indrettet sådan, at der gives notifikationer, hver gang der kommer ny information på projektet.

Optimer med elektronisk kvalitetssikring

Slip for tastearbejde og spar tid

App til tidsregistrering

Elektroniske arbejdssedler

Minuba

Bag virksomheden

Projektstyring til bygge-, anlæg- og installatørbranchen. Minuba er en danskejet virksomhed med fokus på optimering og effektivisering af driften hos installatør-, bygge- og anlægsbranchen. Med kendskab til arbejdsprocessen i håndværkervirksomheder, har de skabt et system, der integrerer hele arbejdsprocessen.

Værktøjer til økonomistyring som vi arbejder med

SandgravSolutions_10sep201818364

Hvad siger du til at modtage vores nyhedsbrev?