Mød dine nye medarbejdere

Teamet bag din virtuelle økonomiafdeling

Et par ord om holdet bag det hele

År med tradition

Opstarten

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2012

Sandgrav Solution startede i 2012, da Frederik købte sin fars holdingselskab for 1 krone. Frederik havde en enkelt bogføringskunde i København og hurtigt kom der flere til.

Flere ansatte og kælderstart

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2017

Det tog derefter ikke så langt tid før endnu en ansat kom til
– og endnu en. Firmaet måtte have lokaler. Og som ethvert
andet startup, så startede firmaet ud i kælderen, hvor der
blev etableret arbejdspladser til 6 personer.

Gazeller på stribe

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2018

Kunderne væltede ind og Frederik holdt oplæg og foredrag om digitalisering rundt i Danmark. Firmaet voksede og voksede og er nu blevet kåret som gazelle virksomhed 4 år i træk fra 2018-2021. I 2020 finder du selskabet på en flot 48. plads ud af næsten 2.000 gazeller i Danmark målt på vækst.

Fastprisaftaler

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2020

I 2020 starter vi op med at lave fastpris aftaler med alle vores kunder. Fremtil 2022 ligger 100% af vores kunder på fastprisaftaler, dog tidsregistrere vi stadig. Tidsregistreringen nedlægges i 2023.

Fokus på kundens behov

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2025

Ekstern HR afdeling med hjælp omkring ansættelser og andre HR discipliner som medarbejderhåndbøger og APV samt GDPR. Derudover vækst af vores eksterne økonomichef funktion, hvor kunder får adgang til sparring omkring likviditetsstyring og budgetter og økonomistyring generelt.
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Den første ansatte

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2015

I løbet af ganske kort tid havde firmaet sin første ansatte. Hun arbejdede ude hos kunderne eller hjemme hos sig selv. Derfor var der endnu ikke behov for firmalokaler.

Den luddovne bogholder

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2018

På samme tidspunkt valgte Frederik, at starte sin LinkedIn-karriere og bloggede og skrev lystigt som den ”luddovne bogholder”. Det var noget alle kunne forstå. Det med at arbejde smart med de nyeste systemer, så tiden kunne bruges der, hvor den gav mening.

Rigtige lokaler

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2019

I takt med at selvskabet vokser, er der brug for bedre lokaler og selskabet flytter til Centervænget 19. Først i stueplan, så 2. sal til venstre og nu 2. sal til højre, hvor der er plads til at vokse.

Robotter og digitalisering

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere
bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

2024

Fokus rettes nu på robotter og digitalisering, samtidig med at vi lancerer HR-ydelser.
Dine bogholdere

Teamet bag Sandgrav Solutions

Fokuser på at gøre det du er god til, og lad os om bogholderiet

Vores team af bogholdere har mange års erfaring med bogholderi. Vi arbejder med digitale værktøjer, og derfor har vi alle en stor og bred teknisk forståelse.

Vi stiller krav til de regnskabsprogrammer og andre systemer vi bruger og har en hel klar forventning til de systemer vi arbejder med og anbefaler. De skal lette vores arbejde, reducere vores timer på bogholderi, de skal give mening og organisere data på en gennemskuelig måde.

Få fat i os her

Vi er nemme at få fat på. Klik på knappen herunder for, at få mere tid og overskud i hverdagen.

Vil du have fat i en specifik medarbejder kan du se deres direkte telefonnummer eller mail.

Vi glæder os til, at høre fra dig!

_1481312

Thomas

Regnskabskonsulent

Tina

Tina

Regnskabskonsulent

Christina

Christina

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Elsebet

HR og administration

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Thomas

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Tina

Regnskabskonsulent

Christina

Christina

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Jovita

Regnskabskonsulent

Lisa

Lisa

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Emma

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Vipin

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Santhosh

Regnskabskonsulent

Mød holdet!

Vi har et arsenal af dygtige bogholdere og regnskabschefer der står klar til at hjælpe dig og din virksomhed. Mød dem her!

Barons

Mikael

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Elsebet

HR og administration

0670

Christina

Regnskabskonsulent

Lisa

Lisa

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Jovita

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Thomas

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Emma

regnskabskonsulent – Elsebet

Santhosh

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Regnskabskonsulent

bogholderi, Anbefalinger, Ansøgning tak, Behandling af persondata til jobansøgere

Santhosh

Regnskabskonsulent

Vipin

Mød holdet!

Vi har et arsenal af dygtige bogholdere og regnskabschefer der står klar til at hjælpe dig og din virksomhed. Mød dem her!

Frederik Sandgrav

Frederik

Adm. Direktør

Mikael 

Mikael

Teamleder

Elsebet Gravesen - bogholder ved Sandgrav Solutions

Elsebet

HR og administration

Debbie

Debbie

Regnskabskonsulent

Vores værdier

Sandgrav vaerdier www 1

Vi er ansvarlige

Vi holder, det vi lover og går op i at tingene bliver gjort rigtigt.
Vi forholder os til dit regnskab – så vi kan
reagere ansvarligt med rettidig omhu.
Vi tager ansvar overfor dig, men også for
hinanden både fagligt og personligt.
Vi er stærkere sammen end hver for sig.

Vi er uformelle

Vores måde at kommunikere på er
anerkendende, umiddelbar og ligetil,
så ingen er i tvivl om, hvad vi mener.
Humor er en vigtig del af vores hverdag,
og vi griner sammen hver eneste dag.
Vi har en flad organisation og kan derfor træffe de rigtige beslutninger, når behovet opstår.

Sandgrav vaerdier www 1 1
Sandgrav vaerdier www 1 2

Vi er hjælpsomme

Vi er hjælpsomme i alt hvad, vi laver både
overfor dig, men også overfor hinanden.
Vi ønsker at gøre os bedre hver dag.

Vi er eksperter

Vi har stor faglig viden og en nysgerrig
tilgang indenfor udviklingen af teknologi.
Vores løbende investering i viden og værktøjer gør os til en stærk og værdifuld samarbejdspartner.

Sandgrav vaerdier www 1 3

Find os!

Frederik Sandgrav

Hvad siger du til at modtage vores nyhedsbrev?