Pleo

Verdens mest effektive løsning til kvitteringer

Om Pleo

Pleo er en firmakort-løsning, som klarer dine udgiftsrapporter og gør det lettere at håndtere din virksomheds udgifter

Pleo tilbyder et mastercard debit, de selv har udstedt. Det betyder, at de ved præcis, hvad der foregår live hele tiden. En medfølgende app sørger for, at du altid har styr på dine kvitteringer.

Pleo er den absolut nemmeste løsning omkring kvitteringer. Hver gang du bruger kortet, vil en notifikation på din telefon minde dig om at tage et billede af din kvittering. Det er ikke noget du behøver gøre med det samme, du kan altid gå ind på din app og se om du “skylder” nogen billeder af kvitteringer.

Systemet kan oftest selv klassificere/kontere dine udgifter, så det eneste du skal bekymre dig om, er at fotografere dine kvitteringer. Udover kortholder, kan den ansvarlige i virksomheden hele tiden holde øje med brugen af kortet.

3 smarte features:

  • ØJEBLIKKELIG PUSH-BESKED PÅ SMARTPHONE NÅR KORTET BRUGES – Det betyder, at brugerne venligt bliver påmindet om, at der skal tages et billede af kvitteringen. Samtidig kan man altid følge med i appen og se, hvilke kvitteringer der mangler.</li
  • AUTOMATISK KATEGORISERING AF UDGIFTER – Pleo foreslår, baseret på historik og navnet på det firma du bruger dit kreditkort hos, hvilken udgiftskategori udgifterne tilhører. Disse kategorier kan man linke op til kontoplanen, så udgifter automatisk er konteret når de skal bogføres. Hvis du bruger E-conomic, importeres billederne sammen med pågældende udgift, med over i systemet.
  • LØBENDE OVERBLIK – Teamledere og administratorer kan løbende via dashboards holde øje med, hvor mange penge der bliver brugt af hvilke afdelinger og brugere, samt hvorvidt der mangler kvitteringer.

Automatisk bogføring

Live overblik over forbrug

Push-notifikation så du altid har styr på bonner

Kontrol og begrænsning af forbrug

Pleo

Bag virksomheden

Pleo.io er en af de største revolutioner indenfor bogholderi de seneste mange år. Systemet er integreret med en række af de mest populære bogføringsprogrammer, så der ikke skal bruges tid på manuelt arbejde i forbindelse med bogføring af kvitteringer.

PLEO betalingskort er en elegant måde at give dine medarbejdere handlefrihed samtidig med at du ikke selv mister overblikket. Du har altid styr på hvem der har brugt penge på hvad. Nye medarbejdere kan med det samme få udleveret et firmakort og kan være igang på få sekunder.

Værktøjer til økonomistyring som vi arbejder med

  • Alle
  • Bilagshåndtering
  • Debitorstyring
  • Lønsystemer
  • Økonomistyring
  • Øvrige værktøjer
  • Projektstyring
Alle
  • Alle
  • Bilagshåndtering
  • Debitorstyring
  • Lønsystemer
  • Økonomistyring
  • Øvrige værktøjer
  • Projektstyring
Billy logo blå baggrund

Billy

budget123 logo

Budget123

contractbook

Contractbook

corpay one logo black3 1

CorpayOne

Crediwire

Crediwire

danløn

Danløn

visma dataloen

Dataløn

e-conomic logo

E-Conomic

2 fakturafil logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Fakturafil

farpay logo

Farpay

kontolink

Kontolink

344287845 3518242418442728 4939990775354610501 n qk7q53g38kzg86y1qvbp0fzzr5au2en59g2b0f1cbk

Leaf

Likvido

Likvido

minuba logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Minuba

Navision

Navision

Novemberfirst

November First

pleo logo

Pleo

salary logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Salary

Timelog

Timelog

whistleblower

Whistleblower Software

zenegy

Zenegy

Frederik Sandgrav

Hvad siger du til at modtage vores nyhedsbrev?