Pleo tilbyder et mastercard debit, de selv har udstedt. Det betyder, at de ved præcis, hvad der foregår live hele tiden. En medfølgende app sørger for, at du altid har styr på dine kvitteringer.
Pleo er den absolut nemmeste løsning omkring kvitteringer. Hver gang du bruger kortet, vil en notifikation på din telefon minde dig om at tage et billede af din kvittering. Det er ikke noget du behøver gøre med det samme, du kan altid gå ind på din app og se om du “skylder” nogen billeder af kvitteringer.
Systemet kan oftest selv klassificere/kontere dine udgifter, så det eneste du skal bekymre dig om, er at fotografere dine kvitteringer. Udover kortholder, kan den ansvarlige i virksomheden hele tiden holde øje med brugen af kortet.
3 smarte features:
Pleo.io er en af de største revolutioner indenfor bogholderi de seneste mange år. Systemet er integreret med en række af de mest populære bogføringsprogrammer, så der ikke skal bruges tid på manuelt arbejde i forbindelse med bogføring af kvitteringer.
PLEO betalingskort er en elegant måde at give dine medarbejdere handlefrihed samtidig med at du ikke selv mister overblikket. Du har altid styr på hvem der har brugt penge på hvad. Nye medarbejdere kan med det samme få udleveret et firmakort og kan være igang på få sekunder.