Om bilagshåndtering og digital bogføring

Om Bilagshåndtering

Skrevet af Frederik Kromann

publiceret på LinkedIn uge 3, 2018

Hvor er du på listen? ?

Der bliver snakket meget om digitalisering hele tiden. Digitalisering bør gøres for at opnå AUTOMATISERING. At tage et billede af en kvittering og dermed tro, at det så er digitalisering, er ikke nødvendigvis korrekt.

Hvor ender bilaget bagefter?

1. I Dropbox

2. I en mail

3. I et halvdårligt bilagsarkiv i dit økonomisystem

4. I gamle, grå og analog klientmapper (tilføjet af Thor Tophøj)

5. I et fuldautomatisk system der klarer det hele for dig.

Ender du IKKE i nr 5, ligger der utroligt meget arbejde for dit bogholderi i at finde ud af, hvor tingene hører til.

Ressourcer, som helt klart kunne bruges bedre, hvis man selv kunne vælge.

Hvor ligger du henne nu og hvor vil du helst være?

NB: Måske arbejder din virksomhed slet ikke med elektronisk bilagshåndtering og opbevaring –  i så tilfælde bør du ringe til Sandgrav Solutions og få hjælp til at omlægge sit bogholderi til digitalt 🙂

Det er uden tvivl ved at være sidste udkald med den nye bogføringslov – hvis du skal undgå bøder og enormt tidsspilde derudover

Skrevet af:

Frederik Sandgrav

Frederik Sandgrav

Frederik, også kendt som "Den luddovne bogholder" har over 10 års erfaring med atdigitalisere og automatisere bogføring

Se mere fra vores blog:

Frederik Sandgrav

Hvad siger du til at modtage vores nyhedsbrev?