Kasseapparat/
backend
Fri Bike har nationalt valgt at alle butikker skal bruge Bikedesk så denne løsning er sat op med integration til e-conomic for nemmest at have styr på bogføringen
Corpay One sørger både for bogføring af faktura og vha simple workflowregler
bliver alle faktura konteret korrekt på de 10 forskellige afdelinger. Faktura modtage via EAN direkte i Corpayone så der ikke skal bruges tid på at gennemsøge mails og
videresende. Der er også åbnet op for at butikschefer på en let måde kan godkende deres regninger.
Der er valgt November First til at betale alle leverandørfaktura for at sikre at der altid er styr på betalinger og cashflow.
Denne løsning giver mulighed for at betale
regninger med ganske få klik.
Derudover følger der automatisk bogføring med.
Pleo er næsten altid med i vores løsninger. Der skal ikke mange kvitteringer til før vi
synes det er en god idé. I denne løsning har alle butikschefer sit eget kort så der er
altid er styr på kvitteringer og der ikke bruges unødig tid på administration af småpenge.
Der er 10 butikker med tidsregistrering og butikschefer derfor har vi valgt salary som giver en let lønadministration samtidig med at der bogføringsmæssigt er styr på de enkelte afdelinger. Alle medarbejdere registrer tid og fravær via appen og den på gældende butikschef godkender en gang om måneden.
Rapportering
De fleste virksomheder i vækst har løbende brug for at holde styr på deres nøgletal.
Vi har valgt at lave en skræddersyet rapporteringsmodel i excel grundet de mange butikker og behovet for at se forretningen fra flere sider. Dette gør ledelsen istand til at vurdere hver enkelt butiks indtjening.
Nordea Finans
Hver gang der sælges via Nordea finans modtages en afregningsfil i excel på mail.
Ekontoret har sat en løsning op som løbende og automatisk konterer gebyrer, renter og afregning på afdelingsniveau.
Robotter
Ovenpå det hele svæver robotterne. De sørger for hver dag for blandt andet at
kontere alle indløsningaftaler på 10 bankkonti på afdelingsniveau, samt alle øvrige finansposteringer som kundeindbetalinger, google ads, renter og gebyrer samt hvad der ellers måtte være af posteringer som kan konteres via simple regler. Derudover sørger robotterne for at de fleste kassekladder bliver bogført automatisk hver dag.
Til de mange 100 faktura som modtages hver måned via kædekontoret har vi valgt fakturafil. Det er en effektiv og hurtig løsning til nemt at kontere og bogføre alle de faktura som bikedesk ikke kan håndtere.
Det er alle sammen faktura fra hovedkontoret.