Fra manuelt til digitalt bogholderi på under 1 uge
Jeg ved at du ikke kan overskue at skifte din nuværende bogholderiløsning ud.
Også selvom du ved at du spilder tiden med manuelle arbejdsopgaver som f.eks:
- Lægge faktura til betaling
- Bogføre indbetalinger
- Rykke kunder
- Lave lon
- Udbetale udlæng
I virkeligheden er det ret simpelt at få opsat det som vi kalder en virtuel økonomifunktion. Du skal i gennem 3 trin som ikke tager Icengere end 1 uges tid.
Dag 3+4+5: Opsætning
Dag 6+7: Igangsetning
Velkommen
De første 1-2 dage går med en række formalla som sikrer at vi har alt det grundlæggende på plads
Det drejer sig blandt andet om følgende:
1. Dokumentationskrav
Da vi er underlagt loven om antihvidvask er der en række ting som skal være opfyldt før vi kan indgå i et samarbejde. Fuldstændig ligesom en bank. Dvs. vi skal have sygesikring og pas på alle reele ejere, samt en række
virksomhedsdokumenter: Ejerbog. vedtægter og stiftelsesdokument.
2. Adgange
Vi skal have adgang til en lang række ting som f.eks. kan være
b. Lønsystem
C. SKAT
d. E-boks
e. Bank
f. Virk.dk
Somt eventuelt andre
virksomhedsrelevante systemer.
Book et onlinemøde med os
Vi er eksperter i følgende systemer
Den virtuelle økonomifunktion på automatpilot
Ved at digitalisere hele regnskabsfunktionen er vores mål at automatisere alt det manuelle arbejde så vi kan fokusere på at løfte kvaliteten
Få et tilbud
Er du klar til at tage din økonomifunktion til nye højder – så tag fat i os nu!
Hvorfor os?
Vi kan vores kram
Digitalt og automatisk
Verdens bedste værktøjer arbejder for dig
Personlig kontakt
Du har en fast kontaktperson
Skabt til vækst
Vi hjælper dig i takt med at din virksomhed udvikler sig.