Fra manuelt til digitalt bogholderi på under 1 uge
Jeg ved at du ikke kan overskue at skifte din nuværende bogholderiløsning ud.
Også selvom du ved at du spilder tiden med manuelle arbejdsopgaver som f.eks:
- Lægge faktura til betaling
- Bogføre indbetalinger
- Rykke kunder
- Lave lon
- Udbetale udlæng
I virkeligheden er det ret simpelt at få opsat det som vi kalder en virtuel økonomifunktion. Du skal i gennem 3 trin som ikke tager Icengere end 1 uges tid.
Dag 1+2: Velkommen.
Dag 3+4+5: Opsætning
Dag 6+7: Igangsetning
Dag 3+4+5: Opsætning
Dag 6+7: Igangsetning
Velkommen
De første 1-2 dage går med en række formalla som sikrer at vi har alt det grundlæggende på plads
Det drejer sig blandt andet om følgende:
1. Dokumentationskrav
Da vi er underlagt loven om antihvidvask er der en række ting som skal være opfyldt før vi kan indgå i et samarbejde. Fuldstændig ligesom en bank. Dvs. vi skal have sygesikring og pas på alle reele ejere, samt en række
virksomhedsdokumenter: Ejerbog. vedtægter og stiftelsesdokument.
2. Adgange
Vi skal have adgang til en lang række ting som f.eks. kan være
a. Økonomisystem
b. Lønsystem
C. SKAT
d. E-boks
e. Bank
f. Virk.dk
b. Lønsystem
C. SKAT
d. E-boks
e. Bank
f. Virk.dk
Somt eventuelt andre
virksomhedsrelevante systemer.